Gumikerék vasúton |
Az egyik (a leghosszabb) metróvonal ráadásul teljesen automatikus, így az eleje egy nagy plexibuborék, ahonnan lehet mozizni a sötétséget az alagútban vagy menő onboard videókat gyártani :D
A metrók kapacitása azonban véleményem szerint eléggé alultervezett, csúcsidőben gyakori, hogy sokan nem férnek fel a szerelvényre. Ezt enyhíti, hogy 3-5 percenként közlekedik ilyenkor, de a heringezés így sem kellemes... Más időpontokban normálisan el lehet férni szerencsére.
A T1 villamost használom leggyakrabban, ami áthalad a campuson, így ez a legkézenfekvőbb utazási mód számomra. Az eléggé fura orrot nehéz volt megszokni, de legalább egyedivé teszi a viliket.
Amit a metrónál és busznál se tudok megérteni, hogy egyszerűen kevés a kapaszkodó, ami tömeg esetén nem igazán biztonságos-kényelmes. Cserébe szellős a beltér.
Fura hernyó |
A kötöttpályán a kijelzők mutatják a hátralevő időt, és a járatok is elég pontosan közlekednek, de ez asszem elvárható.
Ami itt nagy hiányosság és otthon nagyon jól működik, az éjszakai járatok rendszere. Itt 4 db buszjárat képiseli ezt, amelyek óránként egyszer, jól megtömve közlekednek, ráadásul csak csütörtök-vasárnap közt! Ehhez képest a BKV elég jól összehangolt éjjeli hálózata egy álom...
A buszokat most kihagytam, ezért elnézést kérek, de annyira nem mozgatták meg a fantáziámat, busznak jók, de mivel az egy órás út utolsó 20 perceit utazom vele, általában addigra apátiába süllyedek és csak az érdekel, hogy odaérjek már... :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése